Misją Sezamu biżuterii jest oferowanie swoim Klientom wysokiej jakości biżuterii i zegarków, które spełnią Ich marzenia, przewyższą oczekiwania oraz kojarzyć się będą z indywidualnym stylem i najnowszymi trendami w modzie.
Motto Sezamu
„Nie przepracowałem ani jednego dnia w swoim życiu. Wszystko co robiłem, to była przyjemność.”Thomas Alva Edison
Czego możesz od nas oczekiwać?
Od Sezamu biżuterii możesz oczekiwać zachowania najwyższych standardów etycznych, skrupulatnego przestrzegania obowiązujących przepisów i zaangażowania w rozwój. We wszystkich tych aspektach jesteśmy wzorem do naśladowania. Kiedy nawiążesz kontakt z Sezamem biżuterii, w dowolnej formie — jako Klient, Pracownik, Dystrybutor czy Dostawca — możesz spodziewać się życzliwego przyjęcia i obsługi w sposób zgodny z powyższymi zasadami. Oczekuj również docenienia różnorodności. Na pewno się nie zawiedziesz.
Najważniejsze wartości
Kierujemy się czterema podstawowymi wartościami, które pozwalają nam osiągać kolejne sukcesy.
Klient. Rozumiemy potrzeby Klienta i staramy się, by nasza obsługa przekraczała Jego oczekiwania.
Ludzie. Są dla nas najważniejsi. Budujemy relacje międzyludzkie oparte na wiedzy, zaufaniu, szacunku, odpowiedzialności i rzetelności. Słuchamy uważnie, aby jak najlepiej zrozumieć.
Uczciwość. Zawsze komunikujemy się w jasny, przejrzysty sposób. Realizujemy swoje zadania najlepiej jak można. Mówimy prawdę, dotrzymujemy obietnic i terminów.
Pasja. Duszą i ciałem kochamy biżuterię i zarażamy tą miłością wszystkich dookoła. Pasja napędza w nas: kreatywność, przedsiębiorczość, entuzjazm każdego dnia w pracy.
Fundament naszego sukcesu
W Sezamie biżuterii Ludzie są największym kapitałem, bo w branży jubilerskiej sukcesu nie da się zbudować w pojedynkę. Bez wątpienia łączy i wyróżnia nas wspólna pasja tworzenia, odpowiedzialnej sprzedaży i budowania relacji. Relacje z Ludźmi są dla nas najważniejsze. Szczególnie dumni jesteśmy z tego, że Nasi Klienci darzą nas zaufaniem. Wielu poleca naszą biżuterię oraz regularnie odwiedza nasze salony, czasem tylko po to, aby porozmawiać, zasięgnąć porady. Dzielenie się z Klientami wiedzą i pasją to dla nas ogromna przyjemność. Udało się nam stworzyć wyjątkową atmosferę. Wszystko to sprawia, że wciąż zyskujemy nowych Klientów, dołączają do nas nowi ludzie, a firma rośnie w siłę.